Ders, pazarlama yönetimi ve pazarlamanın toplumdaki rolü hakkında geniş bir anlayış sağlamak için tasarlanmıştır. Pazarlama kararlarının altında yatan kavramları, araçları ve analizleri kapsar. Pazarlama stratejilerini, alıcı davranışını ve pazarlama karmasının öğelerini, yani ürün, fiyat, yer (dağıtım) ve promosyonu (iletişim) inceleyeceğiz.
2020 Koç Üniversitesi Üstün Öğretim Üyesi Ödülü, 2019 TÜBİTAK Genç Bilim İnsanı Ödülü, 2019 TUBA Kariyer Teşvik Ödülü, 2006 Academy of Marketing Science Jane Fenyo En İyi Öğrenci Araştırma Ödülü ve 2005 PDMA Tez Önerisi Yarışması gibi birçok ödül kazandı. Ayrıca araştırması için FP7 Marie Curie Programı, Ürün Geliştirme Yönetimi Derneği, İş Piyasaları Araştırma Enstitüsü (PennState), Uluslararası Ticaret Enstitüsü ve Unilever gibi kurumlardan dış destek topladı. Araştırma ilgi alanları pazarlama stratejisi, yenilik yönetimi ve ilişki pazarlaması alanlarını kapsamaktadır. Journal of International Business Studies, International Journal of Research in Marketing, Journal of Product Innovation Management ve Journal of Academy of Marketing Science gibi önde gelen dergilerde yayınları bulunmaktadır.